https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2012. augusztus 27.

Nyitott szemmel

Ha szabadságon vagyok szinte minden nap kimegyek nézelődni a "lomis piacra".  Nagyon jó dolgokat lehet találni.Ezt a nagyon szép réz képkeretet sikerült 300.-  magyar forintért vennem.
Jó nehéz :)
Először a fonalakat választottam ki hozzá, aztán a mintát. Általában fordítva szokott lenni !

Photobucket
Nina Old Gold és Butter Squash hímzőfonalai és a keret nagyon jól mutatnak együtt, nem ?

És itt már készen:
Photobucket
 Le Lin d'Isabelle - Amitie Alsacienne
25ct törtfehér DMC - miniben

Photobucket

18 megjegyzés:

  1. Gyönyörűszép! Az egyik képet elmentem :)) Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a keret és gyönyörű színeket választottál hozzá!
    Képzeld, ugyanezt a mintát hímzem, szintén Nina fonalával.
    Én monocromban hímzem és még a keret hiányzik.

    VálaszTörlés
  3. Zsuzska! Ez egyszerűen gyönyörűséges! A minta, a színek, a kivitelezés...! Fantasztikusan jó ízlésed van!!!

    VálaszTörlés
  4. Ja... és hol van ilyen jó kis "lomis piac"?

    VálaszTörlés
  5. tényleg gyönyörű a kereted! Hol találtok ilyeneket...

    VálaszTörlés
  6. Olyan nagyon szép lett. Egy ilyen lomis piac nálunk is elkelne!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól eltaláltad a mintát, a színeket, mindent! Hasonló keretem van 2 db, még várják a sorsukat. :-)
    Én Facebook-on vettem Ómama Kincseitől, ő sok régiséget szokott találni. Szerda délelőttönként és péntek esténként teszi fel albumba az eladó holmikat, az első kommentelő viheti az adott darabot, úgyhogy mindig sietni kell, hogy le tudjon csapni az ember egy-egy szépségre. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Adri! Én most találtam rá a Face-n, látom, hogy szépségeket árul. Majd figyelek :)

      Törlés
  8. What a lovely stitched motive, and perfect finish with rickrack trim!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  9. Very beautiful handmade work ;) order cigarettes

    VálaszTörlés
  10. Very delicate embroidery and this rameczka how beautiful.

    VálaszTörlés