https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2021. március 8.

Sok-sok ez+az !


 Ez a sok minden, ami most végre valahára felkerül ide - nem mostanában készült. Legalábbis nem az összes. 

A fenti papírzsebkendő box (  Rossman ) eredetileg bordó volt és így zsineggel körberagasztva, pamut csipkével és sk. festett süthető gyurmával díszítve jobban illeszkedik a környezetbe. 😊

( erről sajna nincs előtte-utána fotóm :/ )

3 kötőtű és horgolótű ( és még nem tudom milyen :D ) tartó.

 

 

 

A fincsi chipsek dobozát sokféleképpen fel lehet használni. 

Éppen akkor érkeztek meg a kötő- és horgolótűim és mivel nem akartam eldugni őket, azért így szem előtt és a kezem ügyében vannak.

Az egyik dobozt félbevágtam.

 

 

 

Majd mindet lefestettem akril festékkel, mert az anyagon átütött volna az eredeti szín és azt nem akartam.



 


 

 

 

 

Aztán kimértem a vásznakat és a dobozok középső részére ragasztottam őket.  Majd alul és felül zsineggel körberagasztottam a dobozokat és már el is készült.




 

 

 

Ez a mécsestartó a lomis piacról jött velem, cirka 150.-Ft-ért,  de már akkor sem feketén képzeltem el !

 

 

Szerencsére darabjaira lehetett szedni ( sajna a fenyőfáknak menniük kellett ). 

Lefestettem mindent kívül-belül,  az alsó részére körben  egy csík csipkét ragasztottam.

 

 

Most a fekete kavicsaim és pár már "behorgolt" kavics tartója , de elárulom, hogy ajtókitámasztónak is remek ! :D





 

 Hát ezek pedig házi levegőn száradó gyurma próbálkozások.

Szódabikarbónás süthető gyurma teljesen pontosan. 

Nem valószínű, hogy a jövőben sokat fogok ezzel foglalkozni. 

Beszereztem pár FIMO gyurmát és inkább azokat szeretném kipróbálni.




 

 

De szórakozásnak remek ! :D 

Lehet, hogy párszor még találkozni fogtok velük a blogban - festve, lógatva ... 




Nagyon sokat sütök, de a receptek mindig lemaradnak :D 

MOst jöjjön egy új kedvenc: Kávé bab keksz-ként

lehetne magyarítani. Nagyon finom és ahogy múlnak a napok, egyre erősebb lesz a kávéillata.



4 megjegyzés:

  1. Me encantan tus cajas y el farol te ha quedado estupendo. BESICOS.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket alkottál mióta nem jelentkeztél ! A receptet megnézem kíváncsi vagyok rá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Éva ! A keksz tényleg nagyon finom ;)

      Törlés