https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2020. április 5.

Horgolt ( mandala ) táska

Volt egy 1000 éves, na jó annyi nem ,  de legalább 900 éves kis táskám. 
Vittem magammal, ha dolgozni mentem - pár dolog belefért, ha éppen betévedtem a boltba vagy pékségbe reggelente...kifli, csoki , apróságok . De szegény már menthetetlen volt.
Valami színesre vágytam és mivel    a Kaleidoszkop tunikához  választott Mandala fonalból elég sok megmaradt... gondoltam... irány a Pinterest , aztán tűre fel.
Keresőszavak: crochet bag 
és ez lett belőle :
 Tényleg nem nagy, viszont nyúlik - nem tudom kilóra mennyit bírna ki -, de egyelőre nem szeretném kibélelni, mert kis dolgokhoz tényleg kitűnő!

Ezt használtam alapnak, 5 - ös horgolótűvel.
 A láncszemsor majd a 2 egyráhajtásos sor horgolása után összesen 52 szemem volt. 
Aztán minden 2. szembe 2 egyráhajtásos pálcát horgoltam, egy lett 78 szem. 

Következett a 3-al  osztható minta. 
 3 láncszem sormagasításnak, 1 szemet átugrunk ( a 3.szembe 1 egyráhajtásos pálca, 2 láncszem , 1 egyráhajtásos pálca, 2 szemet átugrunk ) ezt ismételjük.
A következő sorban  az ( 1 egyráhajtásos pálca, 2 láncszem , 1 egyráhajtásos pálca ) részt, mindig az alatta lévő sor 2 láncszemébe horgoljuk. És így megy körbe - körbe...

Amikor elérjük a kívánt mélységet, 52 rövidpálcát horgolunk , majd pár sort körben rövidpálcákkal.Aztán leláncoljuk mindkét oldalon a középső 9 szemet, a köv. sorban 13 láncszemmel ívelünk át felette ( ezek lesznek a fülek ) , még pár rövidpálca  sor körben és már kész is táskánk .  

Nem tudom, hogy érthető- e , mert bal kézzel horgolok, és néha elég érdekesen és szabadon  értelmezem a jobb kezeseknek szánt leírást :D ,  de azért  remélem igen.
Nekem a magassága 29 cm lett, körben kb. 44 cm . 
  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése