https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2020. január 1.

Óév - Újév

Elvileg ennek a posztnak tavaly kellett volna elkészülnie,
 de talán az új év első napján sincs még késő 😉
Minden évben készül egy kis montázs az évi ügyködéseimről, most rendhagyó módon azokat osztanám meg egy képen, amelyek az instagram szerint a legtöbb "tetsziket" kapták. 
Van itt hímzés, kötés, horgolás.
Bevallom az én nagy kedvencem a mohair pulcsi. (http://zsuzskavara.blogspot.com/2019/09/pihe-puha-mohair-pulcsi.html)  Örülök, hogy rávettem magam , és belevágtam ebbe a projektbe a kötőtűimmel. Nem volt nehéz kötni és nagyon jó viselni. 

Ez pedig már az új év !
Egy tunika lesz ( legalábbis a neve szerint, mert a magazinban inkább blúznak tűnik ).
A tunika szerintem egy legalább csípőig érő, általában lefelé bővülő blúz - de lehet, hogy rosszul értelmeztem eddig😉
A Gombolyag magazin egyik számában leltem rá, és már akkor is tetszett, bár ott fekete alapszínnel és a  Mandala fonal más színösszeállításával volt kötve. 
Én a Himalya Celinda 14  és a Plassard Mandala 2 színéből kötöm. 
Feketével nem akartam és egyedül ez a zöld volt, ami számomra tökéletesnek tűnt, a színes fonalról pedig nincs mit mondani : szerelem volt első látásra !
A minta sok fejtörést okozott, végül segítséget kértem a facebook oldalon. Nem igazán volt egyértelmű a leírás - mint kiderült nemcsak számomra. De jött a segítség! 
Biztos, ami biztos én csináltam egy videót róla : 
Csak egy ötlet ( sok külföldi tervező is használja ), hogy egy viszonylag bonyolult, vagy nehezen leírható ill. értelmezhető minta esetében videót csinálnak és megosztják -általában - a youtube-on. Természetesen nem magamra gondolok, hanem a tervezőkre!

Nagyon Boldog Új Esztendőt kívánok Nektek
nagyon sok új ötlettel, amik csak arra várnak, hogy
megvalósítsuk őket ! 

B.Ú.É.K 

Zsuzska



4 megjegyzés:

  1. Jó így egyben látni miket készítettél. Mindig örömmel nézek be Hozzád.
    Jó ez a FB, és youtube, sok segítséget kap az ember lánya, mert mindig vannak jó emberek, akik megosszák a tudásukat.
    Én is kértem már, és kaptam is segítséget, természetesen ha tudok én is segítek,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez így van :) én kötéshez, horgoláshoz általán a youtube segítségét használom, de itt egy konkrét minta volt a kérdés - ezért ahhoz fordultam, aki már elkészítette :)

      Törlés
  2. Boldog új évet! Szép dolgokat készítettél tavaly is!

    VálaszTörlés
  3. Me gustan mucho todos tus trabajos. Espero que este año sigas igual de creativa!

    VálaszTörlés