https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2017. február 4.

Öröknaptár

Mintha tegnap történt volna ... :D

Szóval láttam a neten egy öröknaptárt - aminek csupán alapjaiban volt köze ehhez - de hirtelen átvillant az agyamon, hogy még sehol nem láttam hasonlót. Tehát ... ha szeretnék, akkor azt nekem kell megterveznem.  Rászántam pár órát, alakítgattam és aztán elkészült ez a minta, amit most itt láthattok készre hímezve, keretezve... használatban. 
 Kerettel együtt kb. 31-37 cm a mérete. 
perpetual calendar, öröknaptár, cross stitch, cracked frame ,  patter, (2)
A rajta lévő minták és a számok ill. betűk a netről gyűjtve. 
Ha tudnátok mennyi de mennyi verzió volt :D
perpetual calendar, öröknaptár, cross stitch, cracked frame ,  patter, (4)
A fa keret eredetileg barna volt. 
Kapott 1 réteg sötétzöld alapozást aztán egy réteg repesztőlakkot 
és a végén egy szinte pasztellnek ható világoszöldet. 
Szerencsére a repesztőlakk jól tette a dolgát ( pentart egybázisú )
perpetual calendar, öröknaptár, cross stitch, cracked frame ,  patter, (3)
A legszebb az, hogy nem mértem előtte , 
de pontosan belepasszolt a minta !
perpetual calendar, öröknaptár, cross stitch, cracked frame ,  patter, (6) 
Kis fejtörést okozott, hogyan is jelöljem az aktuális hónapot, napot. 
Még szerencse, hogy a gombos doboz mindig tele van.  
+ egy kis gumis cérna és már készen is volt.
Ez egyébként szinte észrevehetetlen...
perpetual calendar, öröknaptár, cross stitch, cracked frame ,  patter, (5) 
Aztán, hogy egy kicsit én is rajta legyek a két sarkába
"behímződött" egy k + zs .


Ha bárki kedvet kapna hozzá
a .jpg minta LETÖLTHETŐ INNEN 

De kérek egy bemutatót  ;) 

Én már most más színekkel hímezném ...


13 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! Fantasztikus ötlet! Ha (márpedig ez nagyon tetszik) elkészítem akkor mutatom. :)

      Törlés
  2. Nagyon ötletes és a keret is tetszik. Köszi, hogy megosztottad a mintát!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus lett! :-) Köszönöm, hogy megosztottad a mintát! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszenek a színei, éppen az én "szeretem színeim". Ötletes a gombos megoldás is, köszönöm szépen a mintát, tervbe vettem az idei évre, mutatom, ha elkészült!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ízléses a finom színekkel, a kivitelezés is szép, ötletes... talán én is beszorítom valahogy az időmbe

    VálaszTörlés
  6. Ez fantasztikus!
    Köszi az ötletet és a mintát!

    VálaszTörlés
  7. köszönöm lányok :) és szívesen !

    VálaszTörlés
  8. This calendar is very interesting and very beautiful.
    Congratulations!!!
    Greetings from Poland :)

    VálaszTörlés