https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2015. október 10.

A boldog befejezés

M u t a t o m 
a
végeredményt !
A tűpárnának kistestvére  is akadt. A mini már régen készült - vagyis valójában ő a nagytestvér. 
Hogy is van ez ??! :D

Csak hogy el ne felejtsem:  minden porcikája kézzel készült !
blackbird, design, tutorial, autumn song, box , pincushion (6)
Végül nem a "töksárga" farkasfog került a tetejére. Úgy gondoltam ez a vintage zöldes árnyalatú jobban illik az anyaghoz és a hímzéshez. ( Ninától! )
blackbird, design, tutorial, autumn song, box , pincushion (8) 
Utólag azt mondom, hogy nem gondoltam volna, hogy ilyen kedvvel és örömmel fogom "összerakni"
Jó volt látni, amikor egy fázis befejeződött. És máris azon kellett gondolkodnom, mi is következik ? 
blackbird, design, tutorial, autumn song, box , pincushion (3) 
Pár ollót már belepróbáltam ...
blackbird, design, tutorial, autumn song, box , pincushion (5) 

És akkor most egy kis visszatekintés - hol is hagytuk abba múltkor : 
blackbird, design, tutorial, autumn song, box , pincushion 
És egy "folyamatábra" szöveggel:
- a betűs szalagokat vasaltam és a behajtott széleket le is ragasztottam - így amikor a dobozra kerültek csak a pontos illesztésre kellett figyelni.
- a töksárga farkasfog is használatba került. Ugyanis a tető belső szélén már nem mertem visszahajtani az anyagot, mert túl szoros lett volna a doboztető. Így viszont el kellett tüntetnem a leragasztott anyagszélt. Sikerült ! 
- Apukám nem gondolta volna, hogy a "nehéz" olvasmányai milyen jó szolgálatot tesznek majd ;)
+ a mozsár !!!
blackbird, design, tutorial, autumn song, box , pincushion (2) 
A tűpárnánál 2 anyag közé kellett varrnom a farkasfogat - itt elfelejtettem fényképezni, de ITT TALÁLTOK HOZZÁ egy képes útmutatót. 
Annyi különbséggel, hogy kifordítás után nem varrtam le körben a színén, hanem csak kitömtem.

Hát így készült... 
 

8 megjegyzés:

  1. Egyszerűen fantasztikus!
    Gyönyörűen állítottad össze és jó látni a technikai fogásokat is!
    A részleteket ábrázoló fotóid is nagyon jók
    Egyszóval ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Hű! Elképesztően gyönyörű és profi!

    VálaszTörlés
  3. Annyira tetszik ez a kollekció :) Egyetlen "bajom" van vele csupán: miért nem a Jucus név került rá?! :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Hű és há! Ez valami csodaszép! Le a kalappal, micivel és minden fejfedővel előtted! Sajna nekem ilyenem csak akkor lesz, ha valaki meglep vele :-(

    VálaszTörlés
  5. Csudajó lett! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm :)
    És mint mondtam : csak el kell kezdeni ;)

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen gyönyörű! Nagyon eltaláltad a színeket és az anyagokat. Csodaszép doboz.

    VálaszTörlés