https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2012. április 21.

Reading girl készülőben és fonalak

Már nagyon régen mutattam, hogyan haladok az olvasó lánykámmal, úgyhogy most mindjárt 2 fázisfotót is felrakok:
Reading girl - Lanarte
Ez március 9 -i
Reading girl - Lanarte
Ez a fotó pedig ma készült :)
És szeretnék még mutatni pár szépséget : Threads
A fonalakat Anitától sikerült beszereznem. Gyakran nézegettem a "boltját" és a blogját is , de a postaktg. miatt egyedül biztosan nem rendeltem volna.  Aztán a  facebookon szerveződött egy közösség "Bakternő hímzős klubja"  néven ( igen, Kata szervezte ! ) és közösen rendeltünk.
Te is lehetsz tag!  :) Egy facebook regisztráció kell hozzá és egy ajánlás a közösségbe.

Nos én most többféle fonalat kértem, hogy "megismerjem" őket.
Tehát balról jobbra : ThreadWorx, két Caron Wildflower, Gloriana Silk  és Caron Waterlilies Silk. Vagyis a két utolsó selyemfonal, gyönyörűek , bársonyosak.  Nem tudom lesz-e merszem használni őket :))
Talán Maja nem haragszik meg érte -  ez az ő fotója - , ha megmutatom , hogy nézett ki együtt a rendelésünk:  
Photobucket
Szép, ugye ? :))

7 megjegyzés:

  1. Beautiful progress on The Reader, Love all your threads and stash.

    VálaszTörlés
  2. Wow, irigykedem! Sajnos, én nem létezem - ezt egy ismerősöm mondta, hogy aki nincs fenn a FB-on, az nem létezik :)
    Nagyon szépen haladsz a hímzéseddel :)
    Szép hétvégét kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig igazán nem a facebook a Világ közepe!Viszont a rendelésnél nagyon jól jött :)) Neked is kellemes pihenést :)

      Törlés
  3. Csodás a hímzésed!Nagyon sok munka lehet egy ilyen képnek az elkészítésével! A megrendelt kelléketek jó nagy adag, nagyon szépek a fonalak!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűen alakul a hímzésed.
    Az a sok szépséges fonal és egyéb apróság.....lehet tervezni belőlük a szépségeket.

    VálaszTörlés
  5. Csodálom a türelmedet, én erre nem lennék képes! A fonalak között van egy-két extrajó színösszeállítás.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép dolgokat vásároltál! Biztos figyelmetlen voltam, de azt hittem az a sok cucc, mind Majáé. :) :) Na, szóval a fonalaid gyönyörűek. Máris elcsábultam! A hímzésed is nagyon jól halad.

    VálaszTörlés