https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2012. március 3.

Új kezdet...

A csészékkel elkészültem, már csak rá kell varázsolni a teásdobozra, de ehhez most nincs kedvem :(
Úgyhogy már megint elkezdtem valami újat,  mégpedig egy Jardin Privé mintát. Ajándékba szeretném és keretezve lesz, vagyis nem halogathatom !
Photobucket
Egyenlőre itt tartok vele.
Gyönyörűek - lesznek - a színei most még nem sok minden látszik :)

De valójában ezt a két -viszonylag új- szerzeményt szerettem volna megmutatni:
Photobucket
A facebook-on létrejött egy " Keresztszemes és gobelin" elnevezésű csoport. Mintákat cserélhetünk, kérdezz-felelek stb. Itt volt rá lehetőség, hogy a Casa Cecinából rendeljünk közösen. Én ezt a Kelmscott ollót és a tűőrt ( englisül needle minder )  vásároltam.
Az olló nagyon pici - kb. 6 cm -  varázslat vele a vágás :), de tényleg aranyos.

Viszont a tűőr... hát egy kicsit elámultam a kivitelézésén !  Annyi az egész tűőrzés, hogy egy másfél centi átmérőjű fekete kerek mágnes van ragasztva a hátuljára!!! Komolyan !
 Én azt képzeltem, hogy valahogyan "bele van dolgozva " a mágnes a műanyagba. Hát nem.
EZ LÁTSZIK!
És - milyen meglepi - ezt egy róla készült képen sem láthatod vagy csak én nem találtam olyan képet - lehet, hogy a leírásban van ? Na mindegy már !
Persze nagyon szép, használom is, - de nem biztos, hogy újra megrendelném.

Kellemes hétvégi öltögetést kívánok Mindenkinek !


9 megjegyzés:

  1. Biztosan nagyon szép lesz amit most kezdtél el varrni.Ennek a táv vásárlásoknak ez a buktatója hogy nem tudod mit veszel, nem látod előre!
    Kívánok én kellemes öltögetést hétvégére! Magamnak meg több türelmet mivel elromlott a régi varrógépem a lányom hozott egy modernebbet de nem nagyon tudom
    beindítani.Hurkolja az alsó cérnát és már nincs több türelmem hozzá!:(

    VálaszTörlés
  2. Én is általában a hímzés elkészülte után állok le és a végleges formába öntés már nyögvenyelősebben megy. Jaj, úgy hiányzik a hímzés, de amíg Zsomborkám óramű pontossággal ébreszt éjszaka 3 óránként, nappal inkább próbálom pótolni az alváshiányt, amikor ő is alszik. De valami aprót biztos fogok hímezni hamarosan. :-)

    VálaszTörlés
  3. Varrógéppel már nekem is volt "szerencsém" bíbelődni. Aztán egyszer csak megjavult. Lehet, hogy lelke van ? :))
    Adri! Követem a picurka képeit, nagyon aranyos:)

    VálaszTörlés
  4. Az első képet látva (még szövegek nélkül) ez a két dolog jutott eszembe: milyen csodásak lesznek a színei, milyen aranyos ez a pici olló :)))
    Szép hétvégét Neked is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színek! Kíváncsi vagyok a hímzésre. Ilyesfajta tűőrt már én is láttam, de a képeken a műanyagon keresztül is megtapad a tű a mágnestől. Ha nincs is "beleépítve" a mágnes, azért működik? Vagy nem?

    VálaszTörlés
  6. Megtapad a tű így is, azzal nincs is gond. De nem így képzeltem :(

    VálaszTörlés
  7. Igazából a képek alapján én sem. De azért szép :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ígéretes a hímzésed!
    Én is nagyon vágytam egy ilyen(pont ilyen!)tűmágnesre, de így már nem hiányzik annyira...
    Köszi,hogy leírtad a tapasztalataidat, így elkerülhettem egy csalódást.

    VálaszTörlés