https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2011. szeptember 14.

Horgolt ez + az

Kb. 2-3 éve saját elhatározásból tanultam meg horgolni. Próbáltak már előtte páran tanítani, de nem igazán - vagyis inkább sehogy sem - boldogultak velem. Aztán megtanultam az alapokat a "Horgolás bibliájá'-ból. Még arra is van benne ötlet, hogy aki balkezes - mint én - az a mintarajzokat tükör segítségével "olvassa" :) 
Hát én nem tükröztem, de most már eljutottam odáig, hogy fordítva nézzek, lássak.

Jó példa ez csigaház-  ami a könyvből való:
crochetcrochet

Aztán a napokban egy nagyon szép és egyszerű virág horgolást találtam itt:
Én vastagabb fonalból horgoltam ( gyakorlóknak ajánlott , szerintem ) 
crochet

És a legnagyszerűbb ötlet, amire szintén mostanában akadtam rá itt 
és itt - ez nem más, mint a horgolt kavics : 

crochet stone
Ez itt a mintapéldány, de biztosan készítek még többet.

Tudom, hogy ezek még nem nagy dolgok, de most egy új valami van tervbe véve - a mintát már megtaláltam, vettem fonalat is  - mégpedig egy ujjatlan kesztyű !

3 megjegyzés:

  1. Csak így tovább! Valamikor régebben sokat horgoltam én is, saját magam önszorgalmából egész sokat még blúzt is csináltam a végén.Kötést is így tanultam meg és a varrógép használatát is magamtól senki nem mutatta. Nagyon sok hasznát vettem az életben , elsősorban sikerélményem volt másodsorban a gyerekeim mikor kicsik voltak nagyon sok dolgot megtudtam csinálni! Nagyon tetszik ahogy a kavicsot behorgóltad, színes fonallal nem próbálod meg?

    VálaszTörlés
  2. While I wasn't able to understand what you wrote, I was able to and did enjoy seeing your photos and how you finished your pieces. You do beautiful work! Thank you for sharing. Abbie-Iowa, USA

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzska! Itt olvastam, hogy a HORGOLÁS BIBLIÁJÁBÓL tanultál horgolni!!! Én is szeretnék megtanulni, de nincs aki segítsen!! Kérlek, ha nincs szükséged a könyvre, / amit mindenhol keresek/ nagyon szépen megköszönném, ha megvehetném Tőled!!! Kérlek, segíts!!!!!!! KÖSZÖNETTEL: MÁRTI Címem: nyilashava@citromail.hu

    VálaszTörlés